Articles en català

3 comentaris:

  1. Dolors, tot el que escrius és senzillament VERTADER. Em refereixo a que ve de l'essència mateixa. Gràcies de tot cor.

    D'una que té l'autoconeixement com a hobby vital i que va aprenent amb la vida!
    Sònia Coll

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu per llegir-ho, Sònia. De fet, el que escric sempre és vertader per mi i per això ho comparteixo. Et sóc sincera si et dic que sóc incapaç d'escriure ni una línia si no em surt del cor o d'aquella part de mi que en determinats moments es sent plenament a casa... Com tu, jo també vaig aprenent amb la vida. Una abraçada!

      Elimina
  2. Meravellós és l'instant de lucidesa plena que que ens arriba en certs moments de la vida! oi? Anem aprenent, anem continuant en aquest camí per la vida i tot per continuar aprenent, creixent, i que en definitiva tot per un motiu: aprendre a estimar.O almenys és el que he vingut a fer jo! D'aqui uns dies impartiré un taller: "Coneix-te a tu mateix". No em considero ni em defineixo com terapeuta, ni facilitadora, ni res de res. Sóc simplement una persona que li agrada compartir allò que pot ser útil als altres, sabent que a mi mateixa m'han ajudat. Estic al facebook Sònia Coll Farré . Una abraçada!!!!

    ResponElimina

M'encantaria conèixer la teva opinió! Anima't a escriure!
¡Me encantaría conocer tu opinión ¡Anímate a escribir!